21 martie 2009

Trainspotting

Alta leapsa primita acum de la Pasarila . "Ce carte ai citit de curand?"

Pai..
Trainspotting . Mi-am comandat-o pentru ca diriga a spus ca e un exemplu negativ , de ” cum sa nu fac”. Toata actiunea se petrece in lumea drogatilor , iar limbajul nu este cenzurat absolut deloc. Si cand spun asta…trebuie doar sa arunci o privire pe o pagina la nimereala si sigur dai de cel putin 10 cuvinte “deocheate”[ cum spune Pasarila ..ceva mai mult decat "deocheate" ] . Personajul principal , Mark, incearca sa renunte la droguri. Inca nu stiu daca reuseste sau nu pentru ca mai am de citit. Ideea e ca pana acum pe mine una cartea m-a facut sa inteleg in ce consta viata unui om drogat si ataaaat de distrus, si sa ma multumesc cu ceea ce am. Si intradevar o fac.. Deci inainte sa spun ” vai mi s-a rupt o unghie” sau “nu mai am bani de cico” ma gandesc la Mark..:->

Update: Mpf..N-a renunat chiar la droguri..in schimb fuge cu banii prietenilor lui la Amsterdam. :X:))

Trebuie sa mai precizez ca leapsa merge la Miruna?:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.