12 august 2009

Sa cada cate-or vrea. Nu-mi mai pun nici o dorinta.

Cica-i ploaie de stele asta seara si maine. Intrucat si Gogu s-a conformat si s-a gatit, presupun ca e un eveniment destul de important, nu? Adica..daca Gogu spune, asa facem. Oricum..nu-mi mai arde de pus dorinte. S-au indeplinit destule, o parte cum am vrut eu si restul cum au vrut ele. Mai bine ma bazez pe mine decat pe stele. In caz ca vad din greseala vreuna, v-o daruiesc voua, deci astept cereri. Stati la coada, nu va inghesuiti. Si totusi, daca vedeti prea multe..irositi una, va rog, si pe mine. [ sa fie in favoarea mea, ok?]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.