16 iulie 2009

Dati-va-n pana mea [ de curent ! ]

M-am saturat. Traim in epoca de piatra si am avansat eu prea mult? Sau... In fine. Ideea e ca e a 3-a oara pe ziua de azi cand se taie curentul in tot orasul din senin, fara a se strecura vreun norisor pufos pe cer si fara a ne uda asfaltul si blocurile vreo picatura obraznica. Poate ca de la ultima furtunica, cea de luni, care defapt a fost doar o ploicica, li s-a rupt astora vreun fir de inalta tensiune sau orice altceva cu o denumire incalcita pe care tati o intelege, ca doar e electrician si d-aia nu-i injur asa cum mi-as dori pe cei responsabili cu repararea problemei. Ca si cand nu ar fi de ajuns ca suntem in secolul XXI, intrati in UE, Municipiu fiind, ne mai trezim si fara apa. Am constatat asta cand am incercat sa sterg probele de la fata locului, din veceu, tragand apa , dar ia apa de unde nu-i. [ De precizat ar fi ca fraza de mai sus am scris-o de 3 ori, pentru ca s-a mai taiat curentul de inca doua ori. Buna la matematica, trag concluzia ca de 5 ori am ramas in bezna. Bestial ] Ca sa fie " all inclusive", reteaua de telefoane pica si ea din 4 in 4 minute si e "putin cam imposibil" sa suni.. in fine. Cred ca ar cam fi momentul sa ma bag la somn inainte sa raman iar in intuneric, sa ma enervez a enspea oara, sa ii reproduc Elenei poanta cuiva trimitandu-i mesaj : Se joaca iar la intrerupator astia.. si sa ii aud din nou pe cetatenii de afara urland si murmurand la fiecare sclipoceala " Eeeeeee!!!!!".

Uite domnle..la cat dureaza sa scriu eu un articol, se taie curentu' de 2 ori. Genial..

P.S: Le cer daune morale! Mi-au intrerupt conversatia profunda de pe mess...asta mi-ar putea afecta viitorul. Pe langa asta s-ar putea sa mi se beleasca si pc-ul de la atata frecareala, nene!

2 comentarii:

  1. E greu cu tehnologia asta moderna. Se duce curentu, moare tot. Nici apa nu mai putem bea. Nu era bine ca la fiecare intersectie sa fi fost o fantana? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Razzvan : Ar fi ceva. Dar lasa partea cu bautul, ca oricum nu beau de la chiuveta ca e infecta apa. Dar totusi, sa fac baie doar cand ploua?..:D

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.