28 martie 2010

Eu stiu totul, fara sa stiu nimic

"Eu stiu totul, fara sa stiu nimic.." [Mrs. A ]

Eu te cunosc mai bine ca oricine
chiar daca habar nu am care e culoarea ta preferata
si ce parfum preferi.
Eu iti cunosc privirea atunci cand lumea ta se prabuseste
chiar daca habar nu am cum e in lumea ta.
Eu stiu sa fac diferenta dintre zambetul tau fals si cel adevarat
chiar daca nu stiu de ce il folosesti uneori pe cel fals.
Eu stiu cum sa te conving
chiar daca stiu ca nu iti voi castiga niciodata increderea pe deplin.
Tu te prefaci ca te doare ceva doar pentru a fi cocolosit,
insa nu am sa inteleg niciodata de ce faci asta..
Chiar daca intre noi doi nu exista obstacole,
amandoi incercam sa trecem cu privirea zidul invizibil
dintre noi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.