05 august 2010

Lasa-ma sa intru, si nu-mi da voie sa plec


Cu ochii inchisi pasesc spre locul numit Dragoste. De teama sa nu fiu coplesita de prea multa iubire, prefer sa-mi tin pleoapele strans inclestate.

O voce mi-a soptit : deschide ochii. I-am deschis, iar inaintea privirii mele se infatisa o poarta imensa. Vocea m-a indrumat din nou : Bate de 3 ori. Priveste in adancul sufletului tau si asigura-te ca vrei asta. Odata intrata, nu vei mai iesi.

Stiam ca vreau asta. Stiam ca tu ma astepti acolo. Am batut de trei ori...

[ Printre genele exagerat de ondulate si lungi, zareste forma chipului sau incorect conturata in razele soarelui dar perfect zugravita in sufletul ei. ]

Lasa-ma sa intru, si nu-mi da voie sa plec..

Special, pentru TU

4 comentarii:

  1. artistic ;)) ,.. are si o [parte 2]?

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil cand o sa plec, o sa fac si a doua parte..

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer nu am inteles nimic :))oricum bafta deja postu asta al tau ma depaseste :))t astept si pe la mine :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Florea : Daca erai fata, sigur intelegeai. :))

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.