29 septembrie 2010

Cardiologie emotionala

Inima EI , in cabinetul 344, sectia cardiologie, statea de vorba cu doctorul .

Inima : Stiti doctore, sunt in dureri cumplite.
Dr. : Ce simptome aveti?
- Pur si simplu, fiecare bucatica din mine isi exprima dorinta de a da cu pumnii in pereti. Ganditi-va din cate bucatele sunt eu compusa..doare, doctore...doare.
- Transpiratii?
- Oho...de fiecare data cand il vad!
- Palpitatii?
- Doar dimineata la cafea...si ..
-Ameteli?
- Atingerea lui..ma ameteste de multe ori.
-Oboseala?
- Sunt in floarea varstei, domnule doctor! Ma jigniti! Cred ca mai rezist catorva iubiri..Cu toate ca am obosit sa alerg dupa aceasta..
- Stari de voma?
- Ah...asta a fost la inceput. Cea mai frumoasa perioada! Trebuia sa fi avut sansa de a-i cunoaste pe fluturii-montru ce mi-au dominat stomacelul..
-Si atunci, Stimata Inima, imi puteti spune de ce suferiti? Din spusele dumneavoastra, v-ati gasit jumatatea.
- De singuratate si de ura. O sa urlu si o sa zbier pana se va intoarce ! Ploua in fiecare zi peste mine si ea nu e nimeni acolo sa-mi tina adapost. Jumatatea mi-am gasit-o, dar la ce bun cand stapana m-a abandonat?
-A luat doar o pauza, nu trebuie sa te infurii pe ea pentru ca a cedat.
-Deci..se va intoarce?
- Tu ai putea sta departe de ceva din care faci parte pana la moarte si dincolo de ea?
- Nu..
- Acesta ti-e raspunsul. Acum scuza-ma, Inima de Leu asteapta afara..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.