10 mai 2011

In bratele tale

Mi-e frica sa-nchid ochii. Stiu ca te voi zari in bezna nesfarsita a gandurilor mele.
Mi-e frica sa zambesc. Stiu ca in cea de-a doua secunda, voi fi clar convinsa ca tu esti cel care m-a facut sa zambesc.
Mi-e frica sa reactionez. Stiu ca reactiile mele sunt in fapt create sa te atraga pe tine.
Mi-e frica sa vorbesc. Stiu ca am sa spun din nou ca ma fascinezi intr-un fel anume.
Mi-e frica sa respir. Stiu ca am sa simt doar parfumul tau.
Mi-e frica sa gandesc. Stiu ca am sa ma gandesc numai la tine.

Am gasit totusi curajul sa adorm in bratele tale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.