12 martie 2012

Du-te!

Sufletul meu se pare, a fost calcat in picioare si batjocorit de tine inainte ca eu sa fi atentat macar la al tau. Vezi tu, prietenii adevarati sunt langa mine atunci cand am nevoie si spun lucrurilor pe nume, pentru ca nu imi vor decat binele. Desi cu o sinceritate dura, isi iau inima in dinti si-mi spun adevarul. Adevarul pe care tu nu l-ai putut confrunta in fata mea, atunci cand trebuia si aveam incredere in tine.

Te-am mintit, mi-as fi dat si viata pentru tine, te-am calcat in picioare, te-am iubit, te-am batjocorit. Dar am recunoscut si mi-am cerut iertare. Spre deosebire de tine, iubitule, care ai facut toate astea inaintea mea, fara ca eu sa am habar, nu ai avut curajul a-ti cere iertare nici macar un sfert in comparatie cu starea, indurarile si lacrimile mele pentru tine.

Adu-ti aminte. Prietenii spun lucrurilor pe nume atunci cand te vad la pamant, pentru ca tu sa realizezi ca lupti pentru un om care nu merita.

Maine iti cumpar o barca iubitule. Si niste vasle. Dintre cele mai scumpe, daca ai preferinte! Iti pun marea la picioare si te rog sa te duci dracului cat mai departe de mine. Daca ieri puteai inca vedea pe chipul meu remuscari, regrete...astazi nu mai vezi decat scarba pentru tine din partea mea.

Cu dragoste. Multa.

Un comentariu:

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.