05 mai 2013

Sper

Daruieste-mi sute de trandafiri, mii de sarutari si milioane de imbratisari. Toate ar fi in zadar daca nu-mi oferi speranta.
Ne traim zilele cu speranta in sufletele noastre. Speranta ca maine va fi soare afara, ca nu va fi aglomerata soseaua, ca vom avea ce manca, ca nu am uitat usa descuiata, ca nu s-a suparat pe tine, ca va fi o nastere usoara, ca ne vor ajunge banii, ca vei lua examenele, ca totul va fi in regula. Aspiram, nadajduim si credem constant.  Mi-as putea permite sa spun ca noi nu traim. Nu, noi speram.

Speranta pare a fi lucrul cel mai de pret, promisiunea ca va fi bine. Ne invaluie in haina sa protectoare, ne saruta fruntile si ne mangaie usor. Ne incalzeste sufletele si ne lumineaza chipurile. Iar toata credinta noastra e in mainile sale. Caci fara speranta am fi pierduti cu totii...

Un comentariu:

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.