22 decembrie 2013

Extremitati

Dimineti friguroase, cand buzele-mi ingheata
Dar zambetul imi e acolo, involuntar pe chip sculptat.
Pe langa oasele subtiri de ger inmarmurite
Sangele-mi pompeaza...de tine provocat.

[ In profunzimea gandurilor mele, te zaresc pe tine, destul de vag ...
ce-i drept, si totusi ma intreb de ce te afli acolo atata timp cat eu mi-am ferecat atent fiecare usa si portita catre casa sufletului meu. Am incercat sa ma apropii, sa pot sa te privesc, sa pot sa iti vorbesc. Un pas, doi pasi, iar tu nu mai erai. Am alergat atat cat am putut in speranta ca te voi gasi ascuns intr-un alt loc si bezmeticind prin colturile mintii mele, am luat calea cotloanelor stiute doar de mine. Erai acolo, privindu-ma absent, tinand in mana o bucata de suflet..o bucata din sufletul meu. ]

Am deschis ochii tremurand, privind peretii ingalbeniti de tutun si de vreme. Te-am privit pret de cateva secunde. In spatele pleoapelor se ascundea acea privire absenta, asa cum o vazusem in vis. Mi-am intors capul si mi-am intors gandurile.

[ Marea involburata ma linistea. In fapt, facea mai mult decat sa ma linisteasca, ma substituia. Valurile pareau sa ma goneasca in timp ce nisipul imi mangaia pielea. Apa rece nu voia decat sa-mi inlemneasca inima in timp ce soarele incalzindu-ma, ma amagea. Rece si cald. Agitat si calm. Da si nu. El si Ea. Un amalgam de extremitati care puse cap la cap functioneaza perfect..]

Mi-am intors capul, mi-am intors gandurile si am incuiat usa in urma mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.