25 ianuarie 2009

Despre mine . Ioana


Bau :-> Ma numesc Ioana am 15 ani si locuiesc la doua blocuri departare de Miruna [ ghici ciuperca ce-i ?]. Despre mine ar fi multe de zis insa ma opresc la cateva lucruri pentru ca nu cred ca intereseaza pe cineva atat de tare ce ciocolata imi place mie sau care este culoarea mea preferata :P. Pot spune ca imi iubesc prietenii [ Miruno, simte-te ;;) ] si nu i-as schimba pentru nimic in lume , imi ador viata [ cu exceptiile ei ], si imi fac tot posibilul sa ma inconjoare doar lucruri care imi plac [ de ce sa fii stresat de ceva sau cineva caruia poti foarte bine sa ii dai click dreapta si delete? ]. Imi place sa comentez, sa comentez si sa comentez :D Spre deosebire de Miru, eu o fac in gandul meu sau doar in soapta cu prietenele. Sunt sociabila si calma , exagerata si nesuferita uneori. Pot fi sensibila si plangacioasa [ prietenii stiu de ce ] , stresanta si fitoasa ;)) Am invatat ca tot ce conteaza sunt eu si uneori imi permit sa fiu putin egoista. Daca ai nevoie totusi de umarul unui prieten , voi fi aici. Pun totul la suflet chiar daca nu imi doresc asta uneori, dar fiecare are slabiciunile sale. Ma relaxez desenand , lucru pe care defapt il fac mai tot timpul . Imi place sa ascult muzica , sa ies cu prietenii in oras, sa merg la petreceri si sa ma plimb pe plaja seara :-> si nu neaparat singura.. Atat pana aici. >:D<

2 comentarii:

  1. Sunteti cele mai frumoase.. te besk verisoara mea[ioana:X]... super blog`ul:X

    RăspundețiȘtergere
  2. esti o scumpa. m-am indragostit :X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.