09 februarie 2009

Arta mersului pe bete


De vreo 13 zile p-aci nici dracu n-a mai trecut. A batut vantul rau, asta pentru ca am luat o mica vacanta. Dar revenim cu forte noi si subiecte ( adica abureli )proaspete ca painea calda [ sper eu..nu-i asa Miruno? ]. Lasand la o parte fasia din Marea Neagra pe care am castigat-o ( nici bine nu ne bucuram si aflam ca o parte oricum e concesionata ) si disparitia celor 52 de mitraliere, abordez o chestie penibila intamplata in aeroportul din Dortmund , Germania. Mergeam chinuita cu bagajele agatate de gat, de maini si de picioare catre poarta nr 5. Cand...o "doamna" roz ce sclipocea si atragea toate privirile din jur se zarea la ora 2. Tocuri de cel putin 12 cm, extensii la parul blond vopsit, pepenii pe jumatate dezveliti, un ditamai bling-blingu agatat de gat si unghii false de 3m. Va suna cunoscut? Am zambit ironic si mi-am spus in gand " Uite domnle si-o nemtoaica! Nu numai romancele sunt asa!" . Cand..spre surprinderea mea , specimenu' disparuse ca prin minune. Mi-am luat trei secunde si am localizat-o undeva in apropierea mea , pe jos , in patru labe chinuita, cu bagajele imprastiate. Intr-adevar momentul a fost incredibil de amuzant , insa exagerat de amuzant a fost cand am auzit-o spunand " Uuuf! Pantofii astia..". Si-a zburat pleata in vant si a iesit grabita din aeroport ca nu cumva cineva sa o mai vada. Sfat : Pisi..incearca niste adidasi daca nu stapanesti asa de bine arta mersului pe bete. Concluzie : Intotdeauna e loc pentru mai mult! Daca tiganii ne-au facut de ras in toata Europa, de ce sa nu incercati si voi acelasi lucru ?

Un comentariu:

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.