26 aprilie 2009

Sunt ca un cutremur: am si eu replicile mele..

Cam asa suna o afirmatie facuta de o tanti de pe Realitatea ( parca ) in urmatoarele circumstante: donsoara incearca sa-l sune pe dracica de la sediul nu-stiu-cum seismologic ( dat fiind faptul ca mult prea "temutul" cutremur se produsese cu aproximativ 10 minute in urma ). Nenea ce raspunde la apel pare oarecum nepasator si enervat chiar, de faptul ca se face atata gura de la un "mic" cutremurel de 5,3 grade pe scara Richter. Da cateva amanunte despre "zgaltaitura" apoi isi pierde rabdarea si vorbeste in acelasi timp cu domnisoara spunandu-i : Si ce daca a fost cutremur? Asa si? ( cum adica bre asa si? daca stateai la etajul in zece in Vrancea..sa vezi ce "asa si" iti mai iesea pe guritza) .Enervata si ea la randul sau desigur , il pune repede la punct spunandu-i infiptului : Domnule lasati-ma sa va formulez intrebarea. Sunt si eu exact ca un cutremur..am si eu replicile mele ( genial! i-o fi soptit careva in casca fraza? ) . Si ca sa ii dea doamnei peste botic , nenea ii inchide in nas ( haha! daca te crezi cutremur..). Mie nu mi s-a parut cine stie ce..adica..cel putin unde am fost eu in momentul respectiv nu am vazut decat ca se miscau florile fooaarte putin. Ideea e ca dupa , toata reteaua de telefonie mobila a picat. Zici ca era revelionu'.." Si..cum ai petrecut de cutremur?".

5 comentarii:

  1. Ha, ha, ha... te-a zgaltait si pe tine proasta cu telefonul???

    RăspundețiȘtergere
  2. Faza demna de OTV (eu am ceva cu astia). Deja televiziunile incep sa urmeze modelul lor ca sa adune mai multa audienta. Ingredientele ideale: scandal, prostie + mahalagioaice. Ce bine de mine ca nu prea ma uit la TV :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu va mai uitati la posturile romanesti. E pur si simplu pierdere de vreme. Daca vreti stiri, talk-show-uri, sport aveti la dispozitie transmisiunile live pe net ale posturile straine.

    Astia de la noi sa ramana cu prostia si imbecilitatea lor. Dracu s-o mai uita la ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. daca'ti vine sa crezi, in timpul cutremurului, ma bagsem sub grinda si ma gandeam: trebuie sa deschid televizorul pe otv, ca sa ma lamuresc ca nu's nebuna:))

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.