15 noiembrie 2009

Un inceput si un sfarsit

Spuneam inainte : Orice inceput are si un sfarsit. Ce urca trebuie sa si coboare. Dar pana ajung la final, ma distrez.

Acum spun : Inceputul nu este decat inceputul sfarsitului. Cand incepi ceva nu faci decat sa parcurgi un drum ce defineste sfarsitul. Scurt si la obiect, ok? Acum ia-o cum vrei..nu e decat o alta concluzie tampita la care am ajuns, impinsa de niste evenimente de rahat. Maine sau poimaine e posibil sa ma loveasca o raza de soare si sa incep sa gandesc exact ca inainte...

Daca n-am dreptate, contrazi-ma..

6 comentarii:

  1. Of..aduna-te si mergi mai departe, e normal ca totul are un sfirsit, ca asta e viata, dar intre inceput si sfirsit pot exista clipe a draku de faine... traieste fat-o..traieste..asta e tot ce conteaza, nu mai pune la suflet tot..daca iti umpli sufletul cu fleacuri unde o sa mai ai loc de dragoste, de pasiune, de clipele fericite ?...

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place de tine .. >:D< asa de vreau optimista :x Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din contra Ninule..mi-am umplut prea mult sufletul cu dragoste si pasiune..si ce-i mult strica. Nu mai pot sa ma adun, m-am adunat de atatea ori..las pe altcineva sa ma adune de pe jos. Recunosc atunci cand am nevoie de ajutor..

    Mersi Emme..o sa fie bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Viata e ceva de genul functiei sinus, cand esti sus cand esti jos, important este sa poti intelege de ce esti sus si de ce ai coborat, iar cand esti sus sa nu uiti niciodata cum e si jos.
    Din orice se poate invata ceva si asta cred eu ca e cel mai important.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt la fel de sigura ca toate cacaturile care mi se intampla, se intampla cu un scop, pe langa acela de a ma invata cum e cu adevarat fericirea si cum e cu adevarat tristetea..

    RăspundețiȘtergere
  6. Exact cum spuneam si eu. Fug, chiulesc, evadez sau gen asta si pana ajung la sfarsit ma distrez . Macar stiu ca nu am riscat degeaba :). Asa ca propun sa nu mai avem frica de sfarsit. congratulations =d> . :*

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.