31 decembrie 2009

S-a mai dus un an..

Anul asta..greu capitol. A fost un an plin, si nu numai cu cacat. Am avut si momente bune..

Am plans, am ras. M-am indragostit de 4 ori, am iubit de 5. Am invatat cum sa nu iubesc, cum sa plang si sa rad in acelasi timp. Am invatat de asemenea ca unele lucruri imposibile, raman imposibile. Am fost tradata, am tradat. Am cunoscut o groaza de oameni noi si i-am acceptat asa cum sunt. Mi-am cerut iertare de enspe mii de ori si am rupt prietenii de-o viata. Am avut prieteni adevarati care sa-mi deschida ochii in momente de cumpana.. Mi-am impus punctul de vedere in fata parintilor si tot n-am fost inteleasa.. Am ajuns la concluzii carora le pusesem bazele inca de anul trecut. Mi-am deteriorat plamanii si ficatii, doar ca sa fiu satisfacuta. Am incercat tot ce insemna "noul" si nu mi-a parut rau. Si lista continua..

As sterge anul, as intra din nou in 2009. As lua-o de la cap si nu doar sa-ti mai intalnesc privirea inca o data..

In fond, aceeasi persoana am ramas. Aceeasi fata , intre aceeasi patru pereti galbeni ai camerei sale. Spre deosebire de nu-stiu-cine, pe mine ma sperie mai mult trecutul decat viitorul.. Si nu, nu regret nimic.

Un an bun va doresc si fie ca dorintele sa vi se indeplineasca! La multi ani!

3 comentarii:

  1. La multi ani si un an ce vine cu mult mai bun! :) Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasă o parte din lumina artificiilor aprinse în noaptea Anului Nou să te lumineze. Fie ca anul care vine să fie pentru tine o punte spre ceva mai bun, mai luminos.
    Anul Nou să-ţi dăruiască sănătate, pace în suflet şi prosperitate pentru tine şi familie.
    Tot ce îţi este de folos să se realizeze şi nimic să nu-ţi înnoureze "cerul" senin al vieţii!

    LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.