25 iunie 2010

Nu iti cer sa ma iubesti


Si spune-mi.. Cum as putea eu sa o inlocuiesc pe ea? Cum as putea sa iti sterg sentimentele pentru ea? Cum as putea sa te conving sa dai uitarii amintirile cu ea?

Ma pun in locul tau si ma gandesc...nici eu n-as putea renunta la cana mea preferata de cafea, pentru una noua aparuta din senin, intr-o dimineata pe masa. Nici eu n-as putea da la schimb jucaria preferata pentru una straina. Dar atata timp cat cana s-a spart si jucaria s-a stricat, as fi dispusa... Tu n-ai fi?

Ca-ntotdeauna iubitule, eu sunt aici si te astept.
Nu ma gandesc cum sa te fac sa ma iubesti. Nu iti cer sa ma iubesti. Iti cer sa ma accepti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.