12 decembrie 2010

Sleita de puteri

Duc in spate povara unei iubiri imposibile, unei increderi ce nu o voi castiga niciodata, indiferent de cat timp ar trece peste noi doi sau cat de mult as incerca eu...
Da, e vina ta, insa eu ca de ficare data o iau asupra mea. Azi, spre exemplu, iubitule, am trecut prin toate starile prin care fiinta omeneasca ar putea trece prin ele intr-o luna : mi-a fost rau, am avut o durere incredibila de cap, am ras copios cu prietenii, am avut emotii profunde de frica, teama, nerabdare, tristete, ura, am jucat teatru, am fost dusa pana pe cele mai inalte culmi ale fericirii si intr-un final oboseala si nervii si-au facut aparitia astfel ca am agonizat in plansete pana la epuizare.
Si da, acum mi-e foame. Toate astea, ca la sfarsit sa-mi cersesti sa te conving ca nu e vina ta. Te rog, nu ma pune in situatia sa te conving ca nu ai de ce sa fi trist...nu mai am putere. Imi pare rau..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.