04 iulie 2011

Te astept

Ochi rosii, buze crapate, suflet destramat. 40 de ore, 2400 de minute si 8640000 de secunde nedormite. Fiecare secunda, minut si ceas dedicat tie. Ma poti calca in picioare, ma poti izbi toti peretii ce ma-nconjoara, ma poti scufunda in fiece lac pe care am avut ocazia sa-l privesc, imi poti strivi toracele pana ce inima mea inceteaza sa bata . Nu-mi pasa... Toate pentru tine.

Durerea de cap imi pune capac. Te las aici....si totusi te astept acolo, unde mi-ai promis.


[ Cu seriozitate maxima, ultima mea trezire: vineri, 1 iulie, ora 13:00; incheierea programului: luni, 4 iulie, ora 5:40 ; Ne auzim probabil peste o zi sau doua de somn...Stai linistit, daca nu ai exista tu visele mele ar arata precum un cearceaf alb pe care sta zugravit un mic semn al intrebarii. ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.