18 mai 2014

Nevoie de mine

In ganduri ma sufoc incercand sa-mi gasesc raspunsuri, incercand sa respir. Ma ineaca, ma coplesesc...ma distrug incet dar sigur precum cancerul ascuns printre maruntaiele corpului. Isi asteapta momentul oportun si toate rabufnesc la unison ca si cand sufletul meu le-a soptit sa nu ma lase sa aflu realitatea.
Cand? Cum? De ce? Atunci poate... ceea ce nu stii nu te doare.
Un camp de lupta impanzit cu mii de eu-ri ce par sa nu renunte niciodata la orgoliu, sau sa arunce armele pe pamant, sa le-ngroape si mai apoi sa ma lase sa-mi aflu adevarurile nenorocite.
Un sistem propriu de aparare impotriva mea; ceea ce nu stii, nu te doare.
E nevoie de haos pentru pace.
E nevoie de frica pentru curaj.
Iar eu am nevoie de mine mai mult ca oricand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.