23 august 2009

Din suflet, in vacanta


De suflet:


Ochii mi-erau obositi de atatea imagini triste. Acel diabolic "el" ma otravea intr-un stil aparte. Mi-a inspirat o viziune oribila asupra tuturor. Mi-a influentat in mod abuziv modul de a gandi si de a simti iubirea. Urat din partea lui.

Ma numaram printre infinitele fire de nisip de pe plaja aceea parasita. Lasata in paragina la radacina unei flori salbatice, mi-am regasit speranta. Ai aparut tu. O briza calda a marii nemaintalnita, ce mi-a cutremurat in cel mai placut mod toata fiinta. Mi-ai redat zambetul si increderea in iubire pe care o credeam pierduta pe veci. Inconstient, ochelarii de cal au cazut ca niste bolovani grei printre celelalte fire de nisip monotone si aflate in rutina. Acum, pe tine vreau sa te respir, pe tine sa te ador. Celelalte alizee n-au decat sa ma ocoleasca..

La multi ani, larva mica!




De vacanta:

Pam pam. Plecam. Marti. Ne intoarcem intr-o saptamana. Ne ducem sa stam cracite la soare, sa ne ardem mai rau ca Obama. Eu va pup, Miruna va saluta!

Aa...si inca ceva: Nu ma mai frecati la cap cu chestii gen " vaai..s-a terminat vacanta! vine scoala". Mai sunt trei saptamani in care ai tot timpul din lume sa te distrezi. Pentru mine una, vacanta se termina fix pe 13 septembrie seara cand ma apuc de facut teme. :)) Presupun ca o sa am din nou senzatia ca nu mai stiu sa scriu, ca in fiecare an. Cine a mai pus mana pe pix?

2 comentarii:

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.