18 august 2009

Scrisoare catre "Ea"

Cine dracu esti? Cine te-a schimbat asa de mult?

Cuvintele astea de rahat cernute intr-un articol imputit nu mi te vor inapoia niciodata. As prefera nici sa nu citesti ce sentimente profunde am sa vomit aici..

Ai jucat un rol in viata mea, in adolescenta mea, in copilaria mea. Ai fost acel personaj ce mi-a stat intotdeauna alaturi..ai fost acel „ea” special. Acum esti un nimic. Spune-mi, a meritat efortul de a te indeparta de mine? Am fost o povara? Iarta-ma. De ce dracu iti cer iertare, nu stiu.. Sincer stiu. Pentru ca sunt o fraiera, pentru ca simt nevoia sa ma sacrific si sa ma jertfesc pentru o relatie de prietenie; pentru ca tin la tine, pentru ca imi pasa. Pentru ca eu nu sunt tu, de aceea.

Cum ai putut arunca la container un cos imens plin cu amintiri? Cum ai putut arde fiecare fir ce ne-a legat? Cum ai putut.. sa ma dai uitarii, dupa atatea momente petrecute impreuna? Da-mi trei motive si-am sa merg mai departe impacata. Nu te rog, te oblig sa-mi insiri 3 motive imputite si date dracu’. Macar atat ai putea sa mai faci..

Nu-mi reprosa nimic. N-ai nici un drept. Lacrimile carate in fiecare noapte de pleoapele mele, pentru tine, nu mi le rasplateste nimeni.

Te-ntreb a enspea oara..cine dracu esti? Cine te-a schimbat asa de mult..? Cu noi, cum ramane?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.