11 august 2009

Un glont fara o arma

Eu sunt glontul, tu esti arma. Nu nu..asta ar insemna sa fiu compusa si din praf [ de pusca ] , iar eu nu sunt praf. Tu esti praf. Eu sunt arma, tu esti glontul. Cand nu suntem impreuna tot praf ramai, nu conteaza. Ce te-ai face fara mine? Ti-ai gasi alta arma? Cam greu..modelul meu e rar intalnit. In schimb tu..glont Minié amarat, te gasesti la fiecare colt de strada. Pacat ca nu sunt modesta. Stii bine ca eram singura ce te intelegea si-ti cunostea toate santurile minuscule sculptate in tine. Incepi sa ma sictiresti, ti-am mai spus-o? Mancami-ai teava si tragaciul! Ca sa te simti impacat, glont prapadit, te-am pus in vitrina sa te pastrez ca amintire. Asa cum tu m-ai uitat, te voi uita si eu intr-un colt prafuit al unei simple vitrine..Sictirita, clar?

Imi pare rau. Praf esti, in praf ramai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.