06 octombrie 2009

50 de lucruri de realizat

Stateam si ma gandeam..peste tot, in mai toate filmele astea moderne, vezi tipul de scenariu in care ea, saraca fiinta, mai are x/y/z zile sau luni de trait si ii pufaie ei repede mintea sa faca o lista cu lucrurile pe care vrea sa le realizeze inainte sa moara. Eu nu pot sa fiu atat de pesimista, asa ca am sa reformulez.

De maine, ma apuc sa scriu in fiecare zi cate 5 lucruri, pe o lista de 50 de locuri goale, deocamdata, pe care as vrea sa le realizez in viata mea [ sesizati diferenta? ]. Tipic, nu? Ca sa fie si mai dragut, am sa transform ideea asta intr-o leapsa. Asa ca, in 2 saptamani maxim, daca veti mai avea bunavointa sa scarmati pe-aici, veti avea in fata ochilor o promisiune indeplinita, o ditamai lista plictisitoare. Leapsa o dau la sfarsit. Cine doreste, il invit cu placere sa se ocupe de initiere.

Bafta! :)

2 comentarii:

  1. Daca tot vrei sa vezi un film de genul amintit in postul tau dar bun iti recomand The Bucket List ( http://www.imdb.com/title/tt0825232/ ) cu Jack Nicholson si Morgan Freeman, ca sa iti treaca gustul amar al tentativelor realizate pe aceeasi ideologie.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Adrian Barbat : Uite chiar am sa ma uit..impresiile ti le spun dupa aceea. :) Mersi!

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.