14 octombrie 2009

What's new, pussycat?

Ca sa va pun la curent rapid, ca nu prea am timp :
1. N-am mai scris de cateva zile caci am fost ocupata cu altele, scuzati-mi absenta.
2. Dupa cum se poate observati si voi, Miruna nu mai este autor pe acest blog, astfel ca am ramas singurica-cuc. Motivele sunt destule, principalul ar fi ca nu prea a mai scuipat nimic pe aici de ceva timp, iar restul raman personale. Ca eu-s fata buna, am sa fac acolo un tag special cu posturile scrise de ea, daca doriti sa le revedeti.
3. Observa cineva niste culori in plus pe blog?:)) Daca nu, va atrag eu atentia ca l-am imbracat in straie de ocazie..c-asa am vrut!
5. Pentru diseara promit un articol cu ce m-am ocupat in weekend, si de ce arat de parca sunt somnambula. [ e cu bonus, bag si poze ]
6. Si desigur, pana diseara, va las cu un clip funny peste care am dat din intamplare pe youtube [ deci da, cand am sa raman fara bani..ma apuc si eu de asa ceva] si un banc zis de Ana la care am ras o jumatate de ora :)). Enjoy!




Si uite si bancul, scurt si la obiect : De ce dorm ardelenii cu ceasurile in gura? Pentru ca atunci cand se trezesc, sa le miroasa gura a tic-tac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.