27 iunie 2011

Scrisoare catre mine

Iubito, iti scriu aceste randuri in speranta ca intr-o zi le vei citi....

Ti-am fost alaturi in fiecare clipa a vietii tale, am fost langa tine cand ai zambit, cand ai plans, cand ai fost demoralizata sau dusa pe cele mai inalte culmi ale fericirii si extazului, cand ai iubit, cand te-a durut, cand ai urat si chiar si cand ai crezut ca nu sunt langa tine.

Am fost eu, fiecare lacrima a ta smulsa de un oarecare EL, fiecare suspin si oftat, fiecare suras dedicat unui oarecare EL, fiecare tresarit din noapte si fiecare fior ce ti-a rascolit fiinta. Am fost tot. Te-am privit neputincioasa atunci cand erai la pamant, insa eu am fost acolo. M-am bucurat odata cu tine si chiar daca nu stii, eu am fost acolo.

Iti multumesc ca mi-ai dat viata, ca m-ai lasat sa traiesc. Chiar daca tu nu stii, sunt aici si voi fi in continuare pana cand sufletul tau nu va mai avea nevoie de mine...

Cu dragoste,
Celalalt EU al tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.