09 februarie 2012

Sa fiu din nou ce n-am fost niciodata

Mi-e dor sa fiu din nou ce n-am fost niciodata. 
Eu, Tu, Noi. 

Mi-e dor sa ne iubim necontenit iar vremea noastra sa nu mai treaca. Imi lipsesc zilele acelea cand afectiunea ta pentru mine era o minciuna atractiva, invelita in cel mai impozant ambalaj ce-l puteai gasi pe o alee privata de existenta umana. Mahnesc sa ma pierd din nou cu orele in ochii tai fara a le gasi vreun fel de sens pamantesc. Ravnesc dupa sarutul tau caruia niciodata nu i-am putut surprinde niciodata nici vraja, nici pasiunea si nici sensul. Mi-e dor sa cred ca ma iubesti, ca am gasit un om in viata care si-ar da si viata pentru mine. Mi-e dor sa cred ca tot mai cred in iubire..

Mi-as dori sa fim din nou ce n-am fost niciodata...
Pentru Tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.