28 mai 2009

La multi ani noua, de 1 Iunie

De la an la an , 1 Iunie isi pierde din ce in ce mai mult din semnificatie pentru mine si pentru oricine. Ziua mea?! Cu siguranta nu mai sunt un copil si cu siguranta inca sunt un copil. E urat..vreau sa am 6 ani din nou.. Vreau sa plang in vazul tuturor fara sa ma rusinez si fara sa imi pese de ei.. vreau sa arat cu degetul si sa mi se atraga atentia ca nu e frumos.. Vreau sa ma joc de-a v-ati ascunselea sau ratele si vanatorii in curtea blocului.. Vreau sa cad, sa ma julesc si sa merg plangand acasa la mama. Imi vreau inapoi ochii mari, caprui, patrunzatori si umezi de copil inocent la vazul carora toata lumea se emotiona... Vreau sa inot cu colacul , sa port numere mici la pantofi, sa fiu dusa de mana si sa fiu rasfatata casei. Mi-e dor de bluza mea preferata cu strumfi pe care o purtam oriunde pentru ca stiam ca doar asa Zana Maseluta o sa treaca si pe la mine.. Vreau sa strig din nou " nu vreau la gradi!" si sa urlu " nu vreau sa dorm !". Vreau in leaganul de la camin unde m-am mintit ca m-am indragostit pentru prima oara.. Vreau sa tanjesc din nou dupa acele superbe papusi Barbie cu casa , trasura si piscina.. Vreau sa visez din nou la un Ken doar al meu care avea sa vina intr-o zi sa ma rapeasca desigur, cu o trasura [ cu un cal alb si unul negru ]. Vreau sa cred in Mosu' si sa fiu aproape sigura ca l-am zarit undeva pe vizor sau pe cer in seara de Craciun.. Sa simt fiori noaptea si sa stiu cu adevarat ca Mos Ene a trecut pe la mine.. Vreau sa dansez pe Andre si sa imi doresc sa ajung ca ele [ acum sincer..nu.].Sunt un copil in sinea mea si un adolescent in vazul tuturor. Un copil in ochii mamei si o adolescenta prin ochii mei in fata ei. La multi ani copiilor din voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.