28 mai 2009

Sfarsit de an scolar...

Suntem in 28, iar pe 12 iunie terminam scoala. Nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut anul bobociei. Parca ieri intram in curtea liceului inconjurata de handralai (baieti) si handraloaice(fete), speriata de bombe, de parca botezul meu ar fi inceput atunci, si in 5 secunde o punga cu apa mi-ar fi plonjat in cap(cum se intampla acum). Stau si ma gandesc cum a fost anul asta. La inceput imi propusesem sa fac cat mai multe prostii, sa ma simt bine si sa-mi aduc aminte peste ani, cum faceam in generala. Acum e o alta problema, pentru ca am majoritatea colegelor fete, si in afara de absente nimeni nu creeaza niciun fel de problema;)). Anul asta am fost terorizata de franceza. Exagerez, nu terorizata, de-a dreptul ingrozita. Nu stiu o boaba de franceza si am senzatia ca nu voi invata prea curand, indiferent cate exercitii as face si indiferent cate compuneri as scrie. Nu-mi place pur si simplu. Mi se pare o limba foarte urata, folositoare doar pentru sarutul frantuzesc(asta imi place). Imi mai amintesc si noptile in care invatam ca disperata la geografie, iar cand urma momentul ascultarii imi punea 2 intrebari si ma trimitea la loc, asta dupa ce eu stiam toate lectiile pe de rost. Cred ca o sa-mi fie dor si de timpul cand ma chiorambeam la tabla la ora de istorie ca sa inteleg scrisul inteligibil al profesorului, dar cel mai mult imi vor lipsi pauzele. Pauzele de anul acesta au fost marcate de o oarecare prezenta masculina, care, odata cu terminarea anului, devine incetosata. Poate la anul imi voi aminti toate acestea si voi rade de tot ce s-a intamplat, cand imi vor reveni in minte cazaturile pe gheata si bulgareii de zapada incasati, dar saptamanile astea trebuie sa ma feresc de baloanele cu apa, pentru ca tasnesc de unde nu te astepti. A fost un an frumos, pe care nu-l regret, insa prea plicticos si lipsit de evenimente iesite din comun. Oare la anul voi mai intreba baietii ce masina au?

6 comentarii:

  1. este super compunerea dar nu ai folosit rea multe figuri de stil.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anonim: Nu este scrisa de mine, apartine fostei colegi de blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. alte compuneri nu ai??????
    mi-ar fi trebuit una cu sentimentele de sfarsit de an scolar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu pot sa te ajut, acest articol a fost scris in 2009 de o colega ce nu mai face parte din componenta adminilor. Cred ca este singurul articol pe tema asta, dupa cum observi tematica s-a schimbat de-alungul anilor. Sper sa gasesti ceea ce cauti! O seara frumoasa.

      Ștergere
  4. si ce ne intereseaza ca nu esti bn la franceza??????????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cazul in care nu observi: 1. articolul e scris in 2009; 2. articolul nu e scris de mine, ci de fosta colega de blog; 3. de atunci pana acum a trecut ceva vreme si pot sa te asigur ca se descurca de minune cu franceza la facultate, daca asta te roade; 4. se pare ca nici tu nu esti prea stralucit/stralucita la limba romana. O zi frumoasa!

      Ștergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.