28 septembrie 2009

Fire si boabe de fum

In fum ma nasc, in fum traiesc, in fum mor.
E ceata in jurul meu si nimeni nu a incercat macar sa o imprastie.
Reincarnata intr-un bob de fum, bezmeticesc spre nu-stiu-unde.
Fara glas, fara privire, fara infatisare.
Te caut pe tine, cu speranta ca vei accepta o a doua sansa pe care nu o meriti.
Si totusi...
E ceata in jurul meu si nimeni nu a incercat macar sa o imprastie.
Te-am gasit si totusi aglomerarea de fum din sufletul meu piere la a ta privire rece..
Ma tii captiva cu nerusinare intr-un borcanel
Si-ai vrea sa fiu a ta pentru totdeauna.
Imposibil.
Un bob de fum trebuie alimentat, tu doar ma amagesti.
E ceata in jurul meu si nimeni nu a incercat macar sa o imprastie.
Acum ma sting usor, ma evapor si ma innobilez cu aer curat.
Mai tarziu, vei alege sa-mi urmezi calea.. te vei tara dupa mine pentru inca o sansa.
Reincarcat intr-un fir de fum infect, alergi in van dupa ceva ce ai pierdut de mult timp.
Mare greseala. Vei vedea cat de dureros e sa treci nedetectat,
Sa fii insesizabil. Te simti mai rau decat o musca. Cel putin ea e deranjanta..
Acum e ceata in jurul tau si ma voi asigura ca nimeni sa nu incerce sa o imprastie..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.