02 septembrie 2009

Pentru pisi...

Te-am vazut prima oara in centrul orasului…Cu cata pofta trageai din tigara pe jumatate fumata, cu cat interes ma priveai, cu cata verva intorceai capul dupa mine…Mai tarziu am aflat cu cata pasiune poti sa-mi spui te iubesc, cu cata dragoste ma poti privi, cate imi poti oferi si cate poti face pentru mine. Totul s-a sfarsit asa cum a inceput. Cu tigara in gura te-ai uitat la mine cu ura, imi vorbeai cu o dorinta sadica, dar in acelasi timp perversa de a ma strangula, apoi de a-mi saruta buzele sangerii si reci, spunand adio pentru totdeauna. Acum te-am uitat si nu-mi mai pasa, tu ma iubesti si crezi ca imi pasa. Mergi pe drumul tau, ai gresit prea mult, vezi-ti de Kent-ul tau, eu imi vad de Vogue-ul meu. Poate peste ani de zile, iti voi fuma firele de par, te voi stinge cu o privire, te voi atinge cu un pumn, si iti voi spune te iubesc cu degetele incrucisate in dansul uitarii eterne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.