27 ianuarie 2010

Nu ma suna, te sun eu!

O sambata cu ghinion:

El venise la ea si ca scuza pentru a se prezenta, i-a cerut bricheta mai intai. Isi aruncasera toata seara priviri seducatoare. Deci, ce mai era de facut...?

El : Buna..
Ea: Buna!
El : Vrei sa dansam?
Ea : Eu zic sa ne cunoastem mai intai..
El : C. , incantat de cunostinta.
Ea : I., incantata si eu. Deci..cati ani ai?
El : Conteaza varsta?
Ea: Da..conteaza. Vreau sa te cunosc mai bine.
El : 22. Tu?
Ea : Ghici!
El : 18?
Ea: Nu..16.
El : Ah..nu arati.
Ea : Si..de unde esti?
El: Daca iti spun, e posibil sa nu cunosti.
Ea : Hai , incearca.
El : Cl#####i.
Ea: Cunosc..Si..la ce facultate esti?

Hai..sparge-i capu' cu un raspuns demn!

El : Pai..n-am facut facultatea.
Ea: Atunci..ce faci? Lucrezi?
El: Da..am un servici.
Ea: Unde?

Hai, stiu ca poti mai mult! Sparge-l de tot!

El: Pai..pe santier.
Ea: Ok, mai vorbim!

Concluzie : Ale dracu' aparente..

16 comentarii:

  1. eu tot ma strofoc sa imi dau seama ce localitate din jud calarasi e :)))). dar da...stay away from losers!

    RăspundețiȘtergere
  2. Genial!
    Si totusi, fumeaza de la 16 ani?
    Eh, mai bine cu tigari decat cu fraieri. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana, ti-am dat un premiu.. intra la mine pe blog :x

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ale : Multumesc..totusi eu n-am facut nimic :)) A fost sa fie..

    @ Costin: Clatesti. E un sat ce se intinte pe cel mult 1 km lung si-n lat, situat pe langa Oltenita. :D

    @ NeverEnding : Trebuie sa ma descarc si eu cumva.. Acum ca asta a fost optiunea mea, e altceva ;))) Oricum, niciodata tigarile nu vor inlocui fraierii :)) Am nevoie de ei ca sa traiesc! :))

    @ Emme: Iiiimeediat! :D Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eheee, ai facut publica discutia si e de ajuns ;)) Si l-ai sunat?

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Ale : Aseara, m-am destins putin cu prietenii..cu putina bere. Il aveam trecut in lista " C. Santier". Am incercat sa-l sun, sa vad ce face, ca doar suntem oameni, siii..aud " Numarul format nu este alocat". Ok, eu am incercat...dar asta tot semn de la Dumnezeu ramane :)).

    RăspundețiȘtergere
  7. Mintea mea ma face sa cred altceva.
    El urmarea doar un one night stand si intentionat ti-a dat numaru` gresit, ca s-o fi gandit ca te da pe spate si dup-aia nu mai scapa de tine.
    Oricum, s-ar putea sa gresesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ NeverEnding: Oh..crede-ma, isi dorea din tot sufletul sa ma revada. Se lipise de mine, nu mai scapam de el, incerca sa ma sarute, iar eu ii spuneam nu..te rog..nu. Deci si prin urmare, sunt sigura ca si el a observat ca nu eu eram aia disperata din formula :)).

    RăspundețiȘtergere
  9. e lame cand nu poti sa primesti un refuz gracefully :P

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Costin : Si e enervant ca nu stii cum sa scapi de unele persoane fara sa pari nesimtit..:))

    RăspundețiȘtergere
  11. aceeasi grija am si eu uneori :))...cred ca trebuie sa ne fortam putin sa ne doara in cur...

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Costin: La cate persoane insistente exista, e destul de probabil sa fim etichetati mai tarziu ca fiind niste fitosi.. Dar cui ii mai pasa..?:))

    RăspundețiȘtergere
  13. cica par arogant cand ma simt bine intr-un club.:))) si am constatat ca par arogant pt prosti, ca putinele care vin, sunt chiar interesante si nu confunda increderea in sine cu aroganta. in fine...noi sa fim sanatosi ...si fitosi :D :))

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Costin : Nu era vorba daca te afli intr-un club sau nu. Ci in general. Si pan' la urma asa-i...noi sa fim sanatosi ;))!

    RăspundețiȘtergere
  15. in general sunt mai prietenos ca...prietenia. :))

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.