17 ianuarie 2010

Sau stii ce, mai bine fa-ma o amanta...

Da, sunt complicata. E posibil ca azi sa-ti spun ca te iubesc iar maine sa ma daruiesc altuia. E posibil sa iti spun ca te vreau si totusi sa te mint. E posibil sa te iubesc intradevar insa oricum sa ma daruiesc altuia. E posibil sa iti spun ca te vreau si chiar sa vorbesc serios.

Uhum, da , da! Eu sunt aia. Aia cu 'enspe mii de fete. Nu sunt buna pe post de prietena ci doar de amanta. Iar cand sunt amanta ta mi-as dori sa fii prietenul meu. Cand vei deveni totusi prietenul meu, imi voi gasi un amant.

Si-acum, ce?! Accepta-ma asa cum sunt..sau stii ce, mai bine fa-ma o amanta..

Ca un P.S.: "cacat cu majuscule!"

16 comentarii:

  1. @ Diavolul : Daca as gasi un pestisor de aur care sa imi indeplineasca o dorinta, l-as ruga sa ma transforme in baiat...jur!

    @ Claudia: Ce pentru?;))

    RăspundețiȘtergere
  2. starea ta de fapt este datorita dispersiei hormonilor. cred ca nu ai gasit inca pe cineva sa te adune si sa te motiveze asa de mult. eu cred ca trebuie sa iti cunosti feminitatea in aceasta degringolada care este sec 21 si sa pretuesti floarea in locul gadget-lui...succes

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,

    Sunteti interesat de un schimb de link-uri (link exchange) ?
    Eu va adaug link-ul pe http://kidinho.wordpress.com si pe pagina partenerilor site-ului meu http://www.ejocurionline.com/parteneri.html , iar dvs. imi adaugati link inspre http://www.ejocurionline.com .

    Mai jos aveti datele :
    Titlu : jocuri online
    Descriere : jocuri online
    Link : http://www.ejocurionline.com

    sau

    Jocuri online

    Daca sunteti interesat de acest schimb de link-uri , trimiteti-mi datele site-ului dvs. la adresa de mail infojocuri@gmail.com pentru a-l adauga.
    Astept un mesaj de confirmare pozitiv / negativ .

    Multumesc pt. timpul acordat !

    PS : Imi pare rau daca prin acest mesaj v-am deranjat !

    Numai bine !
    George

    RăspundețiȘtergere
  4. @ elegido : Intradevar, nu ma motiveaza nimic atat de mult. Insa am gasit candva pe cineva..dar partea proasta a fost ca mi s-au dat papucii. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Claudia: Sunt amanta vietii mele. Amanta lui si amanta amantului ei.;) Amanta tuturor. Cheia de rezerva mi se mai spune..

    @ Diavolul: Pentru ca m-am saturat sa fiu fata. Pentru ca atunci cand am sa spun " Baga-mi-as ****" , sa vorbesc serios si sa ma simt mandru ca intradevar am ce sa-mi bag. Si pentru ca mi se pare mult mai simplu..

    RăspundețiȘtergere
  6. True la prima parte...la chestia ca e mai simplu daca esti baiat: nu intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  7. moama, ce complicate sunteti voi fetele!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Diavolul: Pan' la urma urmei, exista aspecte negative si pozitive. Insa eu tot vreau sa fiu baiat! :))

    @ rebelu: Mie-mi spui..:)) uiti cu cine vorbesti :)).

    RăspundețiȘtergere
  9. nici sa fi baiat nu-i usor... trust me ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da Ioana, recunosc ca ai multe avantaje ca baiat. De la cel cu "bagami-as p..a" pana la faptul ca poti face pipi unde te trece... :)

    Acum glumeam... dar postul asta m-a suparat si mai tare. Hai sa-ti spun ceva... urasc persoanele care spun "accepta-ma asa cum sunt!". Crede-ma, le urasc. Si stii de ce? Pentru ca daca eu (sa presupunem) te accept pe tine asa cum esti... inevitabil, in cateva saptamani de relatie imi vei spune: "tu n-ai pic de personalitate... faci tot timpul ce ti se spune... ce hal de barbat esti tu?" Crede-ma, ca stiu ce zic.
    Nu suntem perfecti... nici eu, nici tu si nimeni de pe planeta asta. Daca exista Dumnezeu, doar el e perfect... dar nu se stie sigur...

    Nu pot sa accept lucruri care ma deranjeaza... pot sa le accept pentru o anumita persoana... dar sa incercam sa le schimbam... asta-i tot... despre asta-i viata, despre asta este vorba intr-o relatie...

    Sa fii iubita !

    RăspundețiȘtergere
  11. @ somerio: Tin sa te contrazic : exista diferite tipuri de persoane, unele s-ar putea sa iti spuna peste cateva saptamani de relatie " ma bucur ca ma accepti asa cum sunt, de-aia te iubesc ", " prefer sa fiu batuta dar ai inteles tu prost cand ti-am zis "accepta-ma asa cum sunt"", " imi place cand te supui", etc.

    Intr-adevar, viata e schimbare.
    Da, dar sa fiu iubita de cel/cei pe care il/ii iubesc eu...nu de oricine. :)

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.