29 ianuarie 2010

Superior Scribbler Award, bă!


Am primit premiu!! :"> Sa fiu sincera, am primit doua![ unul si acelasi, dar se socotesc doua! ] :)) Unul de la Achilianu si unul de la Emme. Eu va multumesc din suflet..si-acum..sa-mi fac datoria, sa-l dau mai departe. Si cum orice lucru pe care l-ai castigat, impune niste conditii.. :

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List...
5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Prin urmare, merge mai departe la :
  1. Razzvan
  2. Ale
  3. Costin
  4. Diavolul
  5. Mita

Hai, trai-v-ar! S-aveti un weekend bun..Iar noi, astia mai mici, liceeni..o vacanta placuta!

9 comentarii:

  1. mersi frumos! dar mi-ai dat de lucru...mai incolo nitel...iar am examen :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Ale : Pai eu cred ca il meriti.. Adica cel putin pentru ultimele articole, "Tu", care iti jur..m-au captat mai mult decat oricare. Chiar daca nu prea las eu comentarii , sa stii ca balesc dupa continuarile articolelor :)) Asa ca.. astept! :) [ Uite d-abea acum am citit ultima fraza pe care ai scris-o la ultimul articol..:)) E bine daca gandim la fel :)) ]

    @ Costin : Pai..stii vorba aia.. " Sa ai atata bafta cat cacat exista in jurul nostru in continuare !" :)) Stai linistit, eu te-nteleg chiar daca mai am destul pana la facultate .

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Costin: Intotdeauna cand vei avea nevoie ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi,mersi pentru reclama si apreciere...dar eu nu dau mai departe ( all for me, my precious ).Serios, nu dau mai departe pentru ca oamenii pe care ii stiu au primit deja leapsa asta si na,ce-i prea mult strica(adica nu vreau sa va umflati in pene:P ).In afara de asta,imi permit sa fac asta , because I have balls:D.Stiu, Ioana, ca tu nu ai,iti doresti,dar nu se poate.Imi pot imagina cat de nasol e sa vrei sa ai si sa nu ai..de fapt nu pot pentru ca eu deja am:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Diavolul : :)) De ce esti rau? de ce tre' sa imi aduci aminte ca eu nu am "balls" :))?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu...poate are vreo legatura cu faptul ca sunt constient de ceea ce posed?Just a guess...

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Diavolul : Asa! Sparge-mi capu'! :)) Cu toate ca, in seara asta, iti jur, am fost fericita ca am fost fata! :))

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.