20 ianuarie 2010

Vânătaia, efectul iubirii

Efectul iubirii nu consta in sfasierea totala a sufletului, a inimii. Ci doar aparitia unei dureri care intr-un final piere.

Se comporta exact ca o vanataie. Te loveste acolo unde te doare cel mai rau, ca atunci cand dormi sa nu poti sa stai pe partea preferata sau cand te asezi jos sa-ti fie aproape imposibil sa nu scremi un "au!".

Initial pare ca totul e bine, pana maine iti trece. A doua zi, surpriza. Pata mov isi face aparitia. Si doare din ce in ce mai rau, pe zi ce trece. Apoi, se transforma in verde. Inca simti ceva, parca..dar nu esti sigur. Mai tarziu, e galbena. Cu siguranta nu te mai doare, dar inca e acolo. In cele din urma, dispare incet-incet.. nu mai e nimic ce poate dovedi existenta ei.

Si maine cu siguranta te lovesti din nou de ceva..

7 comentarii:

  1. complet de acord. omul e o fiinta care iubeste. in mod repetat si cat se poate de adevarat. asa ca,Love Free & Die Hard! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am povestit eu de vanataia a mea care a tinut o luna ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu stiu! Tu intotdeauna ai vanatai ;)) La mine tocmai s-a conturat una [ e fara subinteles. pe bune, chiar am ditamai vanataia ].

    RăspundețiȘtergere
  4. ai gasit o metafora excelenta. oare are aceeasi culoare? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ioana, stii ce e cel mai interesant? Cu cat iubesti mai mult pe cineva... cu atat il ranesti mai tare... fara sa vrei, evident.

    Nu stiu cum, dar tot timpul se intampla asa...

    Si da-mi voie sa te contrazic putin... o vanataie poate sa treaca in 3,4 zile... maxim.

    O deceptie... in multe luni... sau poate chiar ani...

    RăspundețiȘtergere
  6. mie nu mi s-a intimplat sa-mi apara vinataii din astea. oare am eu ceva? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ somerio: Depinde de organism. Depinde de suflet..:)

    @ rebelu: Nu esti capabil sa iubesti! :)) glm..

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.