24 ianuarie 2010

Un anisor!

Ei..da. Am implinit un anisor. Am plecat doua la drum, am ramas doar eu. Am scris 151 de articole, toate speciale in felul lor [ mai putin alea de la inceput...eram in perioada de formare :)) ]. Surprinzator, pentru mine, blogul asta inseamna mult. Imi da voie sa ma descarc, imi acorda ajutor prin intermediul vostru si in acelasi timp ii invata pe ceilalti "cum sa nu te indragostesti de enspe mii de ori ". In general cam pe asta au inceput sa se bazeze articolele mele. Pot spune ca d-abia acum realizez.. Am citit cu o pofta nestapanita o groaza de articole scrise de voi, care de multe ori m-au influentat..mai bine, mai rau..

Nu prea aveam de gand sa scriu multe randuri..asa ca ma opresc aici. O seara placuta!

16 comentarii:

  1. Well iti doresc cat mai multe articole pline de inspiratie..la fel cum au fost toate pana acum >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multi inainte;).Cum anume te-au influentat articolele mele?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Lilu : Mersi mersi! :*

    @ Diavolul : Multumesc :*!

    Ah..intr-un mod foarte crud Diavole..crud crud! :)) Sporeste apetitul :)) si cand n-ai cu cine, ramai cu buza umflata. Kidinng! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar pe 24... numarul meu norocs cat si ziua de nastere.. ;x
    la mai multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh well,eu sunt ala care savureaza momentul cand altii sunt in sevraj:D (vorbesc de acelasi lucru de care vorbeai si tu mai sus )

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Emme : Mersi mersi! Iti doresc si tie sa fi si tu la un an la fel de multumita cum sunt si eu acum ;)

    @ Claudia : Stiu..de Craciun. Cu toate ca e cam naspa ca primesti acelasi cadou si de craciun si de ziua ta..:)) Mersi!

    @ vilo13, vlad: Multumesc multumesc ;;).

    @ Diavolul : Acum chiar ma faci sa-mi bag unghia in gat..:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Do you mind?Stop talking,I`m enjoying it:))This ...suffering in silence ... sends shivers downn my spine:P

    RăspundețiȘtergere
  8. la multi ani si chiar imi place cum scrii. adica desi scrii si chestii sentimentale,o categorie pe care eu in general nu o servesc, la tine chiar pot sa citesc si chiar imi place (fo' real!), pt ca reusesti sa introduci suficient umor cam peste tot. e chiar fain...you got something going on right here! keep up da' good work!

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Diavolul: Nu nu..nu tac la comanda. E posibil sa actionez invers :)) Dar pentru ca stiu ce-nseamna placerea, te las sa o savurezi.. :))

    @ Costin : Multumeeeeeesc :"> Promit sa nu-mi schimb stilul de a scrie..e ceva ce-mi place si mie ;)).

    RăspundețiȘtergere
  10. Hai noroc si la multi ani !
    Poate ar fi momentul sa te muti pe un domeniu propriu.

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Razzvan: Mai Razvane..mie-mi place aici. E bine, e cald..probabil o sa ma si mut, dar mai astept putintel. Chiar daca, trebuie sa recunosc, nu-mi plac deloc schimbarile astea asa radicale..;))

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani si de ce nu? Multi inainte...

    Eu mai am ceva pana fac un an... dar nu-i nimic... nu ma grabesc :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Somerio: Multam! Asa-i, ai tot timpul.. ;) Daca ti se pune tie pata peste 3 ani, poti sa afirmi cu tarie ca ai implinit un an! :)) Asa-i?

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare. In caz ca te consideri zmeu intre zmei , tasteaza cat iti doreste sufletul , comentariile nu vor fi publicate. Multumesc.